Wednesday, December 9, 2009

Today I felt like blogging!

I can't lie, I love blogging. I don't even have much followers so I can't say I write to inform. And I really don't write to entertain, I don't think I am an entertainer. Estoy escuchando himnos navideños en youtube.com, pues es algo que disfruto mucho. I don't know, I just feel like I have found my perfect therapy. It gives me a little outlet to blog. Qué dicha! Ahora estaba por leer el Libro de Mormón pero me sentí cansado y que hoy debía tomar un pequeño descanzo de leer escritura, y más bien escribir. Gracias! No sé porqué pero solo siento adradecimiento. Me siento lleno en el corazón. Tal ves el Señor sabe algo bueno que yo no sé y lo único que me hace saber ahora es un sentimiento de gozo. Eso es lo que siento, gozo. Qué bueno! Great, off to bed, I think. A veces tengo tanto que decir. Sometimes I feel like I have so much to say, and it feels great to know that I have a blog where I can say it quickly--since typing is much quicker than writing, aka journals. Cool!

No comments:

Post a Comment